Äiti ja isi oli ostanut Aarolle jo huhtikuussa uuden polkupyörän, mutta nyt ne antoi Aarolle vielä Marimekon pehmopossun. Se on design-possu :)

Tämän tein minä itse.

Ja tämän teki iso-mummo Hellin, joka on jo 85 vuotta, mutta osaa tehdä tosi hienoja legoista.

Kommentit